Kunst forlenger livet!

Ullensaker kunstforening

I Galleri Jessheim vil vi i 2022 tilby innholdsrike og varierte utstillinger med spennende kunstnere som uttrykker seg gjennom ulike teknikker og kunstarter.

I tillegg til 10 utstillinger rommer galleriet også kunstaktiviteter som Maleklubb, Fotogruppe, Fargeklatt, male-/tegnekurs for barn og unge, temakvelder, foredrag, m.m.

Gjennom snart 50 år har Ullensaker kunstforening fremmet interessen for visuell kunst i Ullensaker og Romeriksregionen og med det spilt en viktig rolle i samfunnsbyggingen. Vi vil øke kunnskapen om kunst i befolkningen og skape opplevelser som begeistrer, gleder, provoserer – og inspirerer til undring og refleksjon.

Og hvem vet; kanskje er det akkurat du som i 2022 finner et kunstverk du bare må ha, på en av våre utstillinger.

Hjertelig velkommen – alle sammen!

Galleri Jessheim
Storgata 6 (inngang fra Torget)
postboks 30 – 2051 Jessheim

kontonr. 7108.05.77073